Ei olla tehty mitään ihmeellistä viime aikoina. Olin kuun alussa ekan viikon tiistaista lähtien Lapissa Saariselällä työseminaarissa. Päästiin tauoilla hiihtämään. Harmiksi me tuotiin etelästä mukanamme paukkupakkaset, joten edes joka päivä ei päästy ulos. Mutta sunnuntaina (8.2.) näin hiihtolenkillä porolauman, vai miksi sitä sanotaan, kaksi kertaa.

Koirat onvat saaneet olla suht omissa oloissaan. Reissuni aikana Jorma järjesti vahingossa pientä äksöniä Midin ja Pommin kesken, mutta onneksi siitä ei seurannut sen kummempaa.

Olen käynyt Stellan kanssa keskiviikkoisin tokotreeneissä, meillä on sellainen Sm-ryhmä, joka treenaa kimpassa. Sitten sunnuntaisin on ALO/AVO ja VOI/EVL-ryhmät. Olin itse ekassa kouluttajana, mutta tokaan menin Stellan kanssa. Pommin kanssa olen sitten ihan kotosalla treenannut. Otin sen kyllä viime keskiviikkona mukana kentälle ja treenasin sen ekaksi, sitten vasta Stellukan.

Stella on vaihteeksi yli-innokas. Toisaalta se on hyvä, sillä sen kanssa on kiva treenata. En ole vieläkään ehtinyt steriloida sitä, nyt alkaa tulla jo kiire.

Pommi on normaali itsensä:  COOL isoilla kirjaimilla.  On ne tosi erilaisia. Pitää Pommin kanssa tehdä paikallamakuu niin varmaksi, että vaikka toinen uros lähtee vierestä, se ei lähde eikä reagoi. Sitä ennen en uskalla mennä kokeeseen.  Pompulan sytytyslanka kun ei ole niitä pisimpiä.  Kesällä olisi tarkoitus aloittaa agiliito ja ehkä vepe.

Itse jouduin sunnuntaina harmillisen tapauksen kohteeksi, kun oppilaan dominoiva uroskoira päätti kokeilla rajojaan. Minulle ei käynyt onneksi kuinkaan, koirulilta taisi loppua meikäläisen suhteen kantti kesken kaiken.